Hotel de evitat! Eu mi-am luat țeapă!

Salutare. Gata cu vacanța, ne-am întors cu toții la serviciu. Cum ați petrecut? Ați avut oameni faini lângă voi? Ouă roșii pe masa de Paște? Servicii bune pe unde ați umblat?

Eu, nu! Și nu pot să las lucrurile nepovestite, măcar!

Am plecat cu gașcă mare la Sighișoara. Orășel fain, cu istorie multă, cu locuri faine de vizitat.

Ne-am cazat la Hotel Cavaler. Frumoase camere, preț pe măsură, însă.

Și cam atât în privința acestui hotel. În rest, doar țepe!

1. Oamenii cică au spa! Cică! Realitea este o piscinuță cât o băltoacă, supraaglomerată de turiștii veniți la relaxare. Servicii acolo- 0.

Aceasta e o fotografie de pe site-ul lor.  Pare frumos, nu? În realitate, nici măcar priveliștea nu e această. În momentul de față, poți vedea cel mult niște muncitori care lucrează pe un șantier, la ceva pietruiri făcute la comanda patronilor hotelului.

2. Barul restaurantului.

sursa foto: www.hotelcavaler.ro

Arată interesant și ăsta, nu? Este complet inutil, în condițiile în care pe la 9.00 seara se închide. În timpul zilei, turiștii mișună prin cetate sau prin împrejurimi, dar seara se retrag la hotel și ar vrea să mai stea câteva ore la un pahar de vorbă. Sau măcar la o cafea. Ghinion! Nu mai există ospătar, nu mai există decât o recepționeră, care are alte atribuții. Am fost nevoiți să ne cumpărăm sucuri de la magazine non- stop.

3. Mâncarea! Problema cea mare! Aici, chiar a fost o bătaie de joc! Nu cred că m-am simțit mai aiurea într-un alt hotel decât aici.

sursa foto: www.hotelcavaler.ro

De exemplu, în zilele de dinaintea Paștelui, nu exista pic de mâncare de post! Nimic! Și erau mulți turiști, printre care și câțiva dintre noi, care țineam post! Cei de la restaurant n-au fost în stare să ne gătească ceva de post nici pe bani! Nimic! Nici măcar cartofi congelați nu aveau!

Apoi, în ziua de Paște, fugăream chelnerii, la propriu, să ne dea niște ouă roșii. După lungi negocieri, AM PLĂTIT vreo 8 ouă și ne-au vopsit pe loc! Pur și simplu, nu le dăduse prin cap ca, la masa de Paște, să aibă ouă roșii!!! Nu mai vorbesc de ceapă verde, ridichi sau chestii dintr-astea banale!

Apoi, mielul pe care ni l-au dat era, de fapt, oaie! Și una bătrână rău, că nu puteai să o mesteci! Eu am reușit să mănânc doar un piept de pui, pe jumătate crud, pe care mi l-au adus după alte lungi negocieri și contracost, evident!

Și au mai fost multe, multe alte probleme legate de mâncărurile preparate acolo! În oferta de Paște, însă, totul era trecut foarte frumos, cu tâlc, de-ți ploua în gură numai citind meniul! Și, cu pofta la purtător, noi am mușcat oferta! Și ne-am luat țeapă, evident!

Nici măcar după ce le-am făcut scandal, nu am reușit să-i scoatem pe domnii respectivi din starea lor de nesimțire! Pur și simplu, cuvintele noastre au trecut pe lângă ei.

Concluzionez: o mare dezamăgire, o nouă ofertă hotelieră făcută la mișto, în dulcele stile românesc caracterizat de dorința de a profita de cei bine intenționați!

Nimic nou sub soare, nu-i așa?!!!

Voi ați luat ceva țepe dintr-astea de Paște?

PS: Exasperați de serviciile proaste de la Hotel Cavaler, am căutat să mâncăm pe la alte restaurante și recunosc că am avut și surprize extrem de plăcute. Domeniul Dracula Daneș este una dintre surprize. Excepțional a fost acolo, dar, despre asta, vă povestesc în alt articol.

Acest articol este o bazat pe o viziune subiectivă, personală.

70 de comentarii la „Hotel de evitat! Eu mi-am luat țeapă!

    • Stai linistit, ca ne-am gandit. De reclamatie se ocupa alti prieteni. Fiecare cu atributiile lui! 🙂 Din pacate, toti banii fusesera platiti in avans.

    • Sustin acesta activitate de evidentiere a plusurilor si minusurilor din turismul ramanesc. Asa ne vom putea feri de tepari. Asa ei ar incerca sa remedieze deficientele despre care nu stiu, nu cele pe care le practica voluntar,”e bine si asa, oricum fr….. plateste”.

      • Nu are legatura cu politica ci cu omul care ar trebui sa sfinteasca locul dar in cazul acesta si-a pus amprenta, dupa cum se vede. Sa pui oua rosii pe masa de Pasti e un lucru elementar. Sa oferi servicii de calitate atunci cand ti-ai pus patru stele si o firma cat casa pe hotel tine de bun simt si de legalitate pana la urma, trebuie sesizate atat Protectia Consumatorilor cat si Ministerul Turismului, cel care autorizeaza si controleaza activitatea in turism. pacat este ca se pune o pata pe oras. Hotel Cavaler nu este reprezentativ pentru Sighisoara cum nici patronul sau nu a fost pentru colegiul in care afost senator.

  1. Salut, eu sunt din Sighisoara. Am citit articolul tau si chiar m-am simtit aiurea. E adevarat ca hotelul este detinut si condus de un gunoi de om, dar sper ca restul lucrurilor, plimbarile, cetatea, oamenii, nu te-au dezamagit atat de tare. Chiar avem nevoie de voi…

    • Multumesc de comentariu. Repet, nu ma intereseaza cine este patronul. Sunt convins ca are niste manageri responsabili. Nu cred ca se ocupa patronul de niste oua de Paste. Pe de alta parte, am mai fost in Sighisoara si, ca si acum, mi-a placut totul: istoria, restaurantele, oamenii. Totul, insa, din afara acelui hotel.

      • buna,

        …hotelul este gestionat chiar de partoana Georgeta Basa…
        am avut nunta la acest hotell restaurant si spre norocul nostru chiar in ultimele zile d-na lipsea si s-a ocupat de noi in tip tare amabil Daniel

  2. Foarte pacat ca INCA se mai intampla in Romania chestii din astea. Sunt Sighisorean, mai mult decat atat, cu studii in domeniul turismului…Acesta e un pur exemplu al talentului romanesc de a-si alunga turistii, de a-si bate joc si profita. In locul vostru putea fi un strain (si cel mai probabil au si fost destui) care in mod cert nu mai pune piciorul in Romania. Foarte trist ca nu stim sa fim ospitalieri…

    • Multumesc de comentariu. Voi, localnicii, sunteti niste oameni exceptionali. Marea masa. Aveti, insa, si uscaciuni, ca peste tot.

    • De notat ca patronii nu sunt sighisoreni la origine. Un sighisorean nu si-ar bate joc de oaspeti cu atat mai mult ca e vorba de unii care au platit totul inainte aratand incredere si buna credinta.

  3. Draga domn Dan Cruceru, am citit cu mult interes articolul dvs despre acest Hotel Cavaler, avand in vedere ca pe viitor planuiam si eu un nou sejur acolo… Inainte de a-mi forma totusi o parere finala si a lua o decizie, v-as ruga sa elucidati putin unele dintre afirmatiile din siroposul dvs articol! Astfel:
    1. Pe vremea vizitei mele, hotelul inca nu dispunea de aceasta piscina. Dar ma intreb, faptul ca o piscina din incinta unui hotel care este singurul, din cate stiu, din orasul respectiv, care se poate lauda cu asa ceva, este plina, nu este ceva normal? Mai ales daca orasul in cauza este Sighisoara, oras turistic medieval vizitat anual de cateva sute de mii de turisti? Cred ca ar trebui ca „oamenii” sa fi construit bazin olimpic, pentru a fi loc suficient pentru toti. Complexul de Agreement Weekendul de la Targu Mures gazduieste in fiecare sfarsit de saptamana 10.000 de vizitatori, care stau in apa precum firele de iarba de pe Santiago Bernabeu…ca tot avem spectacol acolo in seara asta… Oare sa fie asta un lucru rau? Pe deasupra, piscina respectiva si serviciile de acolo, daca ar fi de atat de proasta si inferioara calitate precum le descrii, ar mai fi ea oare frecventata de acesti turisti…nu cred… 🙂 chiar o baltoaca sa fie atunci? Iar privelistea? Oare cetatea sa fie fictiva? Sau nu se vedea de aglomeratia care era?
    2. Pe vremea vizitei mele am servit bauturi in barul respectiv la ore mult mai tarzii precum cele ce le sustii…sa se fi schimbat programul, tocmai cu ocazia vizitei dvs, sau sa fie vorba oare de proasta functionare a unui ceas de mana? sa fie inca setat dupa ora de iarna?Sau, mai grav, si atentie!, E plin de fake-uri…a caror infectie se regaseste si se raspandeste tot mai grav si din pacate nu doar in domeniul ceasornicariei…
    3. Comentariile aduse mancarii nu le contest si nu le discut, avand in vedere ca gusturile nu se discuta….doar atat: am vizionat si eu aceasta oferta in care e specificat si meniul…nu am vazut nicaieri ridichi, ceapa si alte chestii din astea…banale! Iar din experiente anterioare, ouale rosii se regaseau de obicei pe bufetul suedez de la micul dejun, de unde lumea se servea, cu cate oua voia, si chelnerul mai aducea…Asta bineinteles, pana la ora la care se servea respectivul mic dejun…ora pe care, unii, o si respectau, si probabil plecau multumiti ca au ciocnit un nou, lucru care, traditional, se face DIMINEATA! dar iarasi, va spun, e plin de FAKE-uri…

    In concluzie, Domnule Dan Cruceru, care sa fie oare mai exact teapa despre care vorbiti? Nu ati primit ceea ce vi s-a promis? Din cate se pare, ati primit…nu ati fost multumit? Va recomand sa studiati mai atent ofertele si sa alegeti ceea ce vi se potriveste. Asta pentru ca pe viitor sa nu mai fiti nevoit sa stergeti pe jos cu un hotel, care a gresit prin simplul fapt ca nu v-a fost pe plac! In alta ordine de idei, noi, cititorii de rand, intelegem si apreciem ca parerile pot fi uneori subiective, dar daca vrem fictiune, exista un raion special pentru acest gen de literatura! Cu caldura va recomand, ca si scriitor, sa il luati in considerare pe viitor!

    O seara minunata si multe sejururi placute va doresc! 🙂

    • Voi incepe asa:
      1. Multumesc de comentariu.
      2. Pareti atat de bine informat, incat parca ati fi angajat al hotelului. Cred ca mai bine ati fi raspuns cu „Ne cerem scuze pentru neajunsurile suferite! Promitem sa le remediem si ne vom revansa la urmatoarea dvs vizita!” Asa fac hotelierii adevarati!
      3. Va voi da mai multe explicatii in articolul urmator, si cu alte probleme pe care le-am intampinat.

      Despre cele enuntate de dvs:
      1. Pe marginea piscinei, era plin de apa. Nu puteai sta in picioare cu papuci. Nu am vazut vreun angajat de-al dvs sa se sinchiseasca sa o stranga.
      2. Tocmai pentru ca aveti piscina, am ales acest hotel. Avem copii mici si pentru ei v-am ales. Pe de alta parte, daca tot ati construit o piscina, poate ca ar fi trebuit sa o faceti proportionala cu nr de locuri de cazare disponibile. Dar asta inseamna viziune in managerierea unui hotel, si cred ca va cer prea mult.
      3. Ceasul meu merge foarte bine, nu si al angajatilor dvs. Va garantez ca, la lasarea serii, barul dvs nu mai era functional. Pardon, am reusit sa obtinem o scrumiera si cateva pahare de la RECEPTIONERA!!!! Si cam atat!
      4. Ati avut oua rosii, corect! Duminica dimineata, la micul dejun! Atat! Acum, poate ca ar fi trebuit sa va interesati de traditiile de Paste! Un ou rosu se ciocneste dupa slujba de Inviere. Ar fi fost prea mult din partea dvs sa lasati un cos cu oua la receptie, sa-si ea pretentiosul client cand se intorcea in hotel. Noi am platit pentru asa ceva. Am dat spaga unui ospatar, in seara de sambata. SPAGA! La pranz, in ziua de Paste nu mai existau! Probabil ati zis ca ne-au cazut greu de la micul dejun! Va multumim pentru grija aratata.
      4. Ati auzit de cozonac? De ceapa verde? Nu credeam ca trebuie trecute in oferta de Paste ca sa fiu sigur ca exista pe masa. Este o chestie de minim bunsimt! Le-as fi platit si pe alea, daca le-ati fi avut pe stoc.
      5. Nu v-am auzit comentand nimic despre lipsa mancarii de post, despre restul mizeriei de mancare pusa pe masa.
      6. In privinta, recomandarilor dvs asupra continutului blogului meu, v-as ruga sa va abtineti! Nu sunteti vreun Patapievici!
      7. Repet: un manager destept de hotel, cand primeste asemenea critici, nu comenteaz, nu se cearta cu clientul! Isi cere scuze, remediaza situatia. Puteati sa puneti mana pe un telefon si sa faceti asta! Asa… cred ca oamenii au inteles cine are dreptate. Iar numarul de cititori ai acestui articol a fost chiar impresionant. Vreo 10.000 in total. Sa fie asta un numar chiar mai mare decat cei care va calca pragul intr-un an intreg? Ma gandesc cati vor mai veni in lunile urmatoare. Sau poate nu vor mai veni…

    • Nedimensionarea piscinei la parametrii hotelului care are 70 de camere este o dovada de lipsa pricepere si viziune. Piscina nu se face doar pentru a bifa un serviciu in plus si sa iti afisezi apoi stelele ci pentru a oferi un plus de confort clientilor tai.
      La fel si cu barul, restaurantul si alte faciltati pe care un hotel de patru stele trebui sa le ofere la o calitate superioara. oule la mic dejun sunt cu totul altceva decat ouale rosii de la masa de Pasti si daca vinzi un sejur de Pasti cu masa inclusa implicit vinzi si masa traditionala de Pasti pe care nu trebuie sa o mai descrii in oferta.
      Mai sunt piscine in Sighisoara, e adevarat nu acoperite dar lipsa unui bazin olimpic acoperit „se datoreaza” tot patronului acestui hotel care a concesionat in urma cu aproape 10 ani strandul orasului – cam 9000 mp – pentru a-l moderniza si a-l aduce la standardele de compex sportiv de agrement. In prezent baza sportiva este o ruina iar autoritatile nu fac nimic pentru ca domnul fost senator are putere. Deci, fara sa facem politica suntem afectati de ea.Dupa aceste episod se vede ca nu numai Sighisoara.

  4. Danesul este cel mai minunat sat.Însă in Sighișoara găsești mereu lucruri ieftine pe bani mulți 😉

    • Multumesc de sfat. De obicei, nu tolerez link-urile comerciale in blogul meu. De data aceasta, insa, aveti acceptul pe mesaj. Cred ca oriunde in Sighisoara e mai placut, decat la Hotel Cavaler.

  5. Eu sunt din sighisoard si cunosc ambele locatii. Domeniul Dracula este exceptional, pe proprietari ii stiu de mica, fiind cunostinte ale parintilor mei. La Cavalerul am fost o singura data la o petrecere de 8 martie, de unde am plecat dezamagita de mancarea fara gust.

  6. Nea’ Dane, si eu am fost acolo de Paste, dar nu mutasera oamenii Cetatea, intr-adevar gagica nu mai era, dar cetatea era la locul ei. respect!

    • Eu spuneam doar ca fotografia in sine este o „poezie”, o metafora. Cred ca ai constatat pe pielea ta ca realitatea este „usor” diferita.

    • Hotelul nu are niciun merit pentru existenta Cetatii, doar ca prin tertipuri bine orchestrate patronul senator a schimbat amplasamentului terenului concesionat si a reusit sa obtureze Cetatea care inainte putea fi admirata in voie.

  7. Domnule Cruceru doar pentru ca aveti blog nu cred ca este cazul sa mintiti in halul acesta . Minciuna are picioare scurte si oamenii care au fost cazati acolo de Paste pot confirma ca nu este adevarat ce spuneti.
    Si noi am sarbatorit Pastele la Hotel Cavaler si am ciocnit oua rosii, am mancat mancare buna, facuta ca in ardeal iar oamenii au fost primitori si ospitalieri. Camerele sunt foarte frumoase, amenajate in stilul specific locului pana si in lobby si restaurant gaseai accesorii specifice acestei sarbatori. ( multe ghivece vintage cu flori, iepurasi si oua colorate care decorau restaurantul)
    Iar ultima oara cand am verificat Cetatea Medievala inca era acolo si se vedea perfect din piscina. Este ditai edificiul istoric nu ai cum sa nu il vezi. Faptul ca denumiti acea piscina “baltoaca” denota multa rautate si sarcasm.
    Daca ati fost nemultumiti de servicii trebuia sa apelati la cadrele competente sa va rezolve problema, nu sa va bateti joc de munca unor oameni cu articole neadevarate.
    PS: Preturile in Sighisoara sunt foarte mici peste tot, iar oferta de Paste a fost una decenta, zic eu. Ca sa va faceti o idee despre preturi, noi am plecat cu trenul de acolo si am baut in gara capucino cu 1, 5 lei. Chiar si gara este cocheta in oraselul acesta.

    • Draga doamna, va multumesc si dvs pt comentariu. N-as vrea sa va spun ca ar trebui sa vedeti si alte hoteluri cu preturi similare si sa comparati apoi. Chiar si in Romania. Pe bune? Nu insist cu Danesul, ca veti zice ca mi-am luat bani de la ei! Dar aia au trei stele, preturi muuuuult mai mici, dar muuuuuul mai muuuuuult bun simt! Multumesc.

      • Am vazut si alte hoteluri in diferite zone ale tarii si la preturi mult mai piperate dar nu despre asta este vorba. Ce m-a deranjat pe mine la articolul dvs este faptul ca nu spuneti adevarul, nu stiu cum se face ca numai dvs dintre toti clientii hotelului nu v-ati putut bucura de mancarea si serviciile oferite de acest hotel.

  8. Daca nu v-a fost pe plac, nu aveti de ce sa stricati reputatia unui hotel. Ce are ca piscina era plina??!! Si mica??! Au facut cat au avut loc. Doar pentru ca sunteti „vedeta” nu aveti de ce sa fiti tratat altfel!

    • Tocmai pentru ca sunt „vedeta”, trebuie sa trag un semnal de alarma! Daca nu ma credeti, puteti merge la hotelul respectiv. Macar sa schimbe ceva dupa articolul asta.

  9. Domnule Cruceriu, si eu cu familia am fost de Paste la Sighisoara, la acelasi hotel, si azi am dat din greseala peste articolul asta. Sincer sa va spun, ne-am simtit excelent acolo, copiii s-au distrat maxim, iar pranzul campenesc de luni, la care nu stiu daca ati participat, a fost ceva de-a dreptul superb. Mi se pare ca exagerati si denigrati un hotel si mai ales personalul acestuia care s-a straduit sa ne faca sa ne simtim ca acasa, fara temei. Poate nu a fost totul extraordinar sau iesit din comun, dar la final cand am tras linie, in opinia mea, a meritat. Eu as spune ca sunteti mult prea dur in acest articol si da-ti-mi voie sa nu fiu de acord cu el. Cele bune!

    • Va multumesc pentru comentariu. Imi pare rau ca va multumiti cu putin. De exemplu, la acel pranz campenesc, eu, care nu mananc miel, nu am avut altceva de mancare. Dupa o ora, mi-au adus un piept de pui pe jumatate crud si o portie de cartofi prajiti congelati! Apoi, mi-au si cerut banii pe ei! Tare, nu? Poate ca sunt eu prea pretentios. Dar ma bucur ca a ajuns si la urechile dvs! Situatia se putea rezolva foarte usor cu prezentarea scuzelor!

  10. Domnule Cruceru sunt din sighisoara si am tot vrut sa merg la piscina dar cu siguranta nu o sa mai merg va recomand hotelul Central Park are mancare extraordinara!Multumesc pt informatie!

  11. Eu am fost si anul trecut de Craciun la Hotel Cavaler, si am fost si acum de Paste cu iubita, pentru ca ne-am indragostit de Sighisoara. De Craciun am avut o experienta extraordinara, iar acum de Paste la fel. Sincer, nu stiu ce v-a deranjat la piscina aceea, care e foarte cocheta si draguta, chiar daca nu e olimpica, iar cetatea se vede perfect din zona ei. Legat de ouale rosii…cred ca exagerati. Au fost oua, iar ospatarii si-au dat silinta sa iasa totul frumos si noi sa plecam multumiti(i-am intalnit si de Craciun si ii stiam deja pe majoritatea, cum ar fi Victor). Una peste alta, noi ne-am simtit bine si in ciuda articolului Dvs., care cred ca e muuuult prea rautacios, o sa mai mergem acolo.

    • Va multumesc de comentariu. Sper sa va simtiti ideal de acum incolo! Poate vor schimba ceva! Ca pentru mine „bine” e cam putin!

  12. Un articol scris rautacios si exagerat. Cunosc hotelul si nu e nici pe departe asa cum spuneti Dvs. Legat de bar si de ora inchiderii, din experienta mea si din ce mai stiu eu despre turism, la un hotel, barul nu trebuie neaparat sa fie deschis pana dimineata, poate prin prisma faptului ca a doua zi, de obicei, intr-un hotel, se serveste mic dejun. Cine ar vrea sa vada un ospatar cu cearcane si care abia sta in picioare de la nesomn? Iar legat de piscina, ma scuzati, e o tampenie ce scrieti. Am fost la hoteluri care au doar un jacuzzi, unde se inghesuiau 4,5 persoane, dar asta nu inseamna ca sari in cap oamenilor pentru ca nu au mai construit 10 jacuzzi pentru intreaga capacitate a hotelului. Mi se pare de prost gust articolul Dvs. Ca om de televiziune, foarte slab scris, si vad ca si faceti propaganda altui hotel din oras cele bune!

  13. Ma uit aici si nu imi cred ochilor ce citesc…cata rautate poate sa incapa in fiintele umane?De unde atata rautate?In primul rand de la oamenii din Sighisoara, care in loc sa isi apere pamantul, il ard din temelii.Dvs. ca blogger si om de televiziune, scrieti ce vreti sa scrieti, dar concitadinii mei??!!Eu am fost la piscina la Cavaler si a fost foarte bine.Pentru orasul asta, e ceva extraordinar de frumos.Am si mancat la Cavaler si am fost foarte multumit, am petrecut un Revelion foarte tare acolo.Si vad ca, Dvs., nu doar ca v-ati pornit pe acest hotel, si dati cu el de pamant in toate felurile, dar si faceti reclama, alaturi de oraseni, hotelului Central Park.Cati stiu ca acolo, de revelion nu a fost apa calda, iar oamenii cazati nu s-au putut spala pentru petrecerea de anul nou?credeti ca alte hoteluri sunt perfecte?dar tipic romanesc, mergem si cautam mereu ce e rau, sa facem rau,sa distrugem.Sincer, din ce citesc eu in articolul asta, mi se pare mai mult ceva personal, decat purul adevar.Iar Sighisorenilor, rusine mare!

    • Va rog frumos recomandati-mi dvs un alt hotel in care sa merite sa te cazezi in Sighisoara. Scrieti orice nume, oriunde v-ati simtit bine. Oriunde, mai putin Hotel Cavaler. Ii las pe toti sa dea numele oricarui hotel. Este opinia fiecaruia!

  14. Sunt sighisorean si eu , articolul mi se pare mai mult decat rautacios, in primul rand ca va luati de piscina si peisajul de acolo. Avand in vedere ca intr-un oras cu 20000 de locuitori e singurul loc unde poti sa mai petreci timpul liber, nu mi se pare corect sa dati asa de pamant cu locatia(nu ma intereseaza oamenii de acolo). Oricum Sighisoara e un oras plin de oameni rautaciosi si asa va ramane tot timpul.

    • Mie imi place Sighisoara. E un oras fain, care merita mult mai mult. De exemplu, hotelieri de calitate.

  15. Câteva lucruri pe care le recomand eu….pt un hotel si/sau restaurant. Sunt sigur ca cei mai mulți fac asta.
    1. Booking. Com
    2. Tripadvisor
    3. Expedia

    Nu se poate ca un local care este pe primele 3 locuri in oricare din astea 3 sa nu fie mai mult decât ok. Părerea mea.

    Personal recomand:
    Central park – mâncare super si cazare la fel
    Binder bubi – cazare super mâncare slab
    Casa krauss – cazare făina – pt cei care vor rustic – si mâncare buna

    Despre cavalerul- camere faine, mâncare slaba, piscina este ok.

    One more thing…
    S*it happens spune …un slogan de pe un tricou. Întodeauna se poate întâmpla ceva neprevăzut. Si la sacher si la ritz apar probleme. E important cum administrezi situația.
    Clientul are întodeauna dreptate chiar si când exagereaza. (Nu zic ca e cazul aici ca nu am fost de paste la cavalerul ).
    Oricât s ar exagera cu piscina, cu oaia în loc de miel, etc atitudinea staffului lăsa de dorit.
    Si de asta chiar nu zice nimeni nimic ? Managerul hotelului, proprietarul chiar trebuia sa încerce sa discute cu un client nemulțumit (chiar si pe nedrept ).
    Foarte neprofesionist !!

    PS. Cand faci un hotel cu 40 de camere( nu știu câte are cavalerul) trebuie sa te gândești ca la un moment dat poți sa ai 80 de oameni in piscina. Sau 50.
    Dacă nu ai loc de toți ii programezi. Ca la Sovata la un hotel unde am stat.
    Si a fost ok.
    Sighisoara e super. Biertan malancrav podgoriile de la villa Vinea, visuri…alta tara.
    Numai bine.
    Andi

      • Nu eu v-am facut recomandarea, ci oamenii care au scris pe aici. Nu garantez calitatea serviciilor dvs pentru ca nu le-am testat. Tin sa precizez ca nu v-am intalnit vreodata, dar apreciez un mail primit de la un manager al unui hotel. Asta asteptam si de la Hotel Cavaler. Un mail cu explicatii si scuze.

      • Poate ar trebui sa mai explicati si toxiinfectiile alimentare pentru copiii transportati la spital in 4 august 2016. Ca inteleg se mai plateste pentru reclama , dar sa se mai plateasca si pentru faptele rele. Binderbubi MEDIAS – DACA NU ESTE ACELASI LANT HOTELIER RETRAG CE AM SPUS.

  16. Daca va uitati atent la hotelul respectiv, din afara hotelului arata ca o puscarie…exact guantanamo ca asa ii spunem noi, o mana de sighisoreni. Omul a facut ca si conditiile hotelului sa fie pe masura

  17. salutare!
    Dane, am fost prin 2006 in Sighisoara si norocul meu, m-am cazat la dracula-danes. Chiar si acolo am fost nemultumit de unele lucruri desi, per total, a fost extraordinar.
    Este posibil ca ceea ce ai scris sa fie scris si sub impulsul nemultumirii tale si trebuie sa recunosc ca e vizibila urma de rautate pe care au observat-o si alti cititori.
    Pe parcursul vietii avem asteptari de la noi si de la ceilalti. E posibil ca uneori sa ridicam stacheta prea sus si sa nu ne mai multumeasca unele lucruri. In liceu nu aveam conditii mai bune cu siguranta. Si vorbesc de acelasi liceu, pe care l-am absolvit amandoi.

  18. Sunt Sighisoarean si sincer cu strangere de inima ca imi pare rau ca s-a intamplat aceste lucruri dar e adevarat e mult nesimtire in acel hotel. Nu am locuit in el deloc dar am fost la mai multe evenimente si cam tot timpul am plecat cu gust amar al Domnului senator Basa. Stiu ca nu implicam politica dar adevarul este ca au mai incercat unii sa sune la protectia consumatorului si rezultatul a fost 0.
    Poate acesta poate fi un inceput pentru a promova calitatea in Sighisoara si noi ca cetateni sa averizam turistii care vin si investesc in acest oras. Ce va pot spune e ca nu numai la acest hotel sa intampla aceste lucruri ca mai sunt cateva deoarece in Sighisoara aproape totul se face pentru a jegmani pe cei care vin si daca esti turist roman ai sanse mari sa nu fii bagat in seama.

    Danesul este cu adevarat admirabil deoarece omul acela e cu viziune de dezvoltare si pentru a oferi ceva pentru oamenii care calca pragul.
    Sincer va multumesc pentru „promovare” deoarece chiar daca este negativ poate se trezesc oamenii sa modifice imbunatateasca ceva.

    • Desi au vazut vreo 10 mii de oameni „aprecierile” mele, nu se trezesc. In loc sa-si ceara scuze, au pus „postacii” la treaba.

      • nu puteti sa spuneti ca nu se trezesc…doar ca trebuie luata atitudine…

        eu va dau dreptate in ceea ce scrieti dar nu cred ca v-au vazut articolul 10000 de oameni din Sighisoara si nu au zis nimic. Stiu ce se intampla prin Sighisoara si de multe ori recomand locuri la oameni sau ofer cate un tur sa vada ce este Sighisoara si nu altceva.

        • EU am spus ca e un articol citit de 10000 de oameni, de peste tot probabil, ca nu stau sa-i localizez. In plus, ma refeream ca „nu se trezesc” cei din conducerea Hotelului Cavaler, care continua cu atacuri mizerabile, in loc sa dea explicatii clientilor nemultumiti. Caci, dupa cum vedeti, nu am fost singurul.

          • Nu o sa iti dea explicatii si vor face lucruri aiurea deoarece sunt oameni pusi bine… E ca si cum te lupti cu morile de vant!

  19. Domnule Dan, te citesc rar, dar acum chiar pot spune ca lumea e mica!
    Se pare ca am fost acelasi Hotel Cavaler, in acelasi timp. Regret, asemeni Domnului Florin, ca nu ne-am cunoscut ! Poate, cine stie, cu alta ocazie, cu mare bucurie !

    Voi adauga aici opiniile noastre (ca familie) in privinta hotelului si, mai ales, in privinta serviciilor. Va asigur ca aceste lucruri le-am comunicat si staff-ului, atunci cand acesta a fost abordabil. Nu am, din pacate, convingerea ca mesajele noastre au fost corect primite. Ca si client ofer feedback (atar negativ cat si pozitiv). Dar incetez a o face cand nu sunt primite cu atentie egala, si, mai ales atunci cand mi se explica, nici mai mult nici mai putin, ca, „poate mi s-a parut, nu s-a mai plans nimeni despre cutare lucru”.

    1. Camerele (am locuit intr-o camera double, am vazut si studio-ul, daca imi aduc bine aminte denumirea) sunt exceptionale: mai mult decat generoase dpdv al spatiului, mobila de foarte buna calitate, TV imens, etc. Standarde occidentale. Bani investiti cu cap, bila alba.

    1.1. In prima noapte camera friguroasa.(Sistemul de climatizare afisa 22 de grade, refuza sa incalzeasca atmosfera). Am rugat verificarea acestuia, acest lucru s-a facut a doua zi. Problema rezolvata. In sensul ca in a doua noapte am avut 26 de grade, dupa dorinta.
    1.2. Desi am solicitat explicit camera cu vedere spre cetate, am primit camera cu vedere la Catedrala Ortodoxa pentru ca „probabil nu ati precizat, cel mai sigur. Noi asta am pregatit”.
    1.3. Pe durata celor 3 zile internetul Wireless a refuzat sa functioneze in camera. Ni s-a explicat ca „probabil e de la noi, nu s-a mai plans nimeni”. Probabil, desi in Lobby era OK, functiona perfect.

    2. Serviciile in camera (room service, curatenie, prosoape schimbate la cerere fara comentarii – am folosit piscina). Standarde OK. Aici cineva isi face treaba bine, bila alba.

    3. Mic dejun nici prea prea, nici foarte foarte. Aceleasi feluri de mancare timp de 3 zile, varietate mica (dupa parerea noastra). Standarde romanesti. Bila transparenta.

    4. Cina festiva inainte de Inviere ? Cu produse ce nu pot fi consumate de catre cei care tineau (inca) post in seara Invierii, la ora 19.30 ? Fara meniu de post ? Prost gandit !

    5. Noaptea de Inviere, dupa ce am luat Lumina, restaurantul eate inchis ?!?!? Si, evident, nu primim oua vopsite. De fapt nu primim nici macar o apa plata de la bar, fiind inchis. Prost gandit ! Rezolvam in camera, avem minibar. Nevasta frustrata, tinuse 3 saptamani post in ideea ca dupa Inviere se va putea bucura de un ou. Bila neagra.

    6. Ziua de Paste. Micul dejun. Meniu identic. Plus oua rosii. Din belsug. Bila transparenta.

    7. Pranzul de Paste. Cred ca am consumat din aceeasi oaie. Imposibil de mestecat, din pacate. Meniu pentru copii inexistent. Ni s-a explicat ca vom primi foarte greu mancarea din meniu, dat fiind ca bucataria pregatea felurile din meniul achitat. Rezolvat problema la concurenta. Ne-am simtit foarte bine la restaurantul altui hotel, unde am putut servi a la carte mancaruri traditionale exceptionale.
    Bila neagra Hotel Cavaler!

    Dupa acest pranz nu am mai consumat nimic in cadrul hotelului. Am cunoscut, in schimb locuri in care se poate manca exceptional in Sighisoara. Practic oriunde in alta parte, dupa cum am vazut.

    8. Piscina OK. Sauna OK. Bila alba.

    9. Per total staff neprofesionist (receptioneri, ospatari, sefi de sala, manager). Foarte tineri (nimic rau in asta) dar lipsiti in mod clar de „know-how”. Sau scoala. Sau bunavointa, chiar, uneori. Incepand cu salutul (aproape inexistent) si continuand cu promptitudinea (lipsita complet), amabilitatea (disimulata fortat) si (dez)interesul in a asculta doleantele clientilor. Bila neagra la Hotel Cavaler !

    10. Bar fara barman (!!!!). Eram serviti de cine se nimerea pe acolo (ospatari, receptioneri, etc). Bar care se inchide la ora 22.00 intr-o seara cu meci la TV ?!?! Biloi negru Hotel Cavaler ! (Seara asta era ocazia pentru a plati salariul unui barman profesionist pentru Paste si 1 Mai !)

    Concluzia ?

    Recomand pentru camera si patul imens (am putut dormi doi adulti si un copil fara probleme).

    Nu recomand „Pachetul” cu mese incluse !

    Recomand si interactiune minima cu staff-ul ! Acesta lasa mult de dorit, din punctul nostru de vedere.

    Am zis !

    PS: Tobosarul, un om de mare exceptie, sper ca l-ai cunoscut!

  20. Nu mi se pare ca ar fi un articol rautacios cum spun unii. Ati fost, ati vazut si ati povestit cele intamplate… nu o sa fie nici primul si nici ultimul hotel cu asemenea probleme dar totusi mare pacat de managerii care in loc sa ia atitudine prefera sa atace. Ii sfatuiesc cu caldura sa urmareasca o emisiune foarte educativa pe Travel numita „Hotel impossible”. Acolo vor invata cat de importanta este satisfactia clientului si multe altele 🙂

  21. ce oameni de nimic, cat de gunoi de om s o arzi postac gen Vlad, Marius, Florin, Anda. anyway e bine de stiut ca la Hotel cavaler sighisoara e teapa. o sa evit hotel cavaler sighisoara!!

  22. Toti angajatii se dau acum drept fosti oaspeti, nicicum nu se recunoaste ca sunt lipsuri in domeniul „ospitalier”, nimeni nu sare cu o dovada clara ca e minciuna articolul ci doar dau in autor, la selfie-urile de azi nimeni nu sare cu o poza de la ciocnit sau sa se infrupte din pasca ori miel. Cel putin 3 cu commenturi sunt angajati ba chiar responsabili cu managementul hotelului. Nu asa se face turism, luam banii si daca nu mai revine gasim alti fraieri, recomandarea personala pentru apropiati e cea mai ieftina si totodata cea mai pretioasa reclama

  23. Maestre, sunt sighisorean si am fost la piscina acolo de muuulte ori, si sunt mandru ca avem „baltoaca” aia care nu se compara cu ce aveti voi la Bucale(poate doar piscine olimpice).Lasa ca ne bucuram noi,provincialii si de piscinuta asta mica.Iar sighisorenilor sa le fie rusine ca iti canta in struna si nu isi apara orasul, din contra, abia asteapta un rahat dinasta sa il intinda si mai tare pe jos.

    • /Dai in mine dai in tine/Dai in fabrici si uzine/? Cred ca sighisorenii sunt mandri de orasul lor si pot sa isi spuna parerea deschis despre cei care au venit de aiyrea si au pradat cat au putut Cu exceptia celor care i-au permis acest lucru, sighisorenii nu sunt vinovati de faptul ca un astfel de venetic si-a permis sa faca ce a vrut in oras. Probabil ca nu sunteti sighisorean daca nu va pasa de pata pusa pe obrazul orasului prin acest mod de a face bani cu orice pret. Am fi fost si mai mandri daca nu ar fi luat cu japca Strandul mare, sub pretextul modernizarii si transformarii intr-un complex de agrement si apoi sa il lase de izbeliste. Rusine sa le fie celor care apara un politruc parvenit si celor care l-au lasat sa o faca. Indiferent cine sunteti, jigniti un oras intreg – care stie pe pielea lui cum a evoluat acest om – prin admonestarea facuta!

  24. Domnu Dan eu sunt un fost angajat al hotelului si din cei care au comentat doar unu e angajatu hotelului,dv exagerati intradevar sunt unele lipsuri da nu asa cum spuneti dv in doi ani cat am fost angajatu firmei nu s-a inchis niciodata barul la ora 9. Din cate tin eu minte nu au mutat hotelul deci privelistea de la piscina e aia, poate pe dv va suparat ca nu mai era fata din poza la piscina. In privinta mancari fiecare cu gusturile lui.

  25. Vrau sa va spun si eu 2 cuvinte despre ce am citit aici in calitate de sighisorean si de client al Hotelului Cavaler.Da in multe privinte sunt adevaruri,cum ar fii treaba cu barul care adevarat se inchide la ora 22:00 nu la ora 21:00 si da se poate sa se astepte barmanul sa vina nu contest dar sunt si unele afirmatii rautacioase mai ales cand vine vorba de gusturile fiecaruia.Eu personal am fost multumit si de mancare si de servicii,care sunt de accord ca ar trebui sa fie imbunatatite.
    Sincer domnule Dan sunt dezamagit de reclamele impuse de dumneavoastra,crezand ca sunteti o persoana serioasa.
    Am fost si la Dracula Danes si sincer mancarea nu a fost rea chiar deloc dar si pretul pe masura,Hotel Central Park nici nu vreau sa zic ce dezgust am fata de acest hotel,pe langa ca au un staf foarte prost,mai vorbesc asa la misto cum s-ar zice chelnerii cu tine iarasi niste preturi de iti fuge mintea.
    Nu vreau sa fac reclama nimanui eu sincer am fost si sunt client al hotelului si eu zic ca serviciile si preturile sunt ok, nu extraordinare dar ok si preturile sunt ok.
    Cea mai buna descriere dupa parerea mea a dat-o domnul Alexandru Popescu
    P.S. Rog angajatii de la Binderbubi,Hotel Central Park si Dracula Danes sa se abtina cu comentariile inutile si cu reclamele.

    • Sincer nu stiu daca sunteti cel mai in masura sa interziceti reclamele, mascate sau nu, la acest articol.
      Oamenii si-au spus experientele si au facut recomandari dupa bunul plac atata timp cat autorul articolului a permis acest lucru.
      Cat despre Central Park, nu stiu care-i treaba si ce experiente au avut altii dar eu si sotul meu am fost cazati 5 nopti la ei si a fost ireprosabil. Si nu, nu am standarde joase ca altfel ma cazam la pensiune, end of story.
      Personalul a fost demn de cele 4 stele ale hotelului. O fi fost din cauza ca am lasat tips de fiecare data si oare asta sa fi scos la suprafata bunul simt si trainingul de calitate? Sau ca nu i-am tratat de sus? O fi si asta.
      Oricum, pana si eu care am scris pe blogul meu un articol pro despre Central Park si din intamplare cineva a lasat link-ul catre acel articol aici, am ajuns sa fiu blamata in comentarii de diversi „sighisoreni” extrem de bineviotori.
      Ma bucur ca nu am mers la Cavaler si ma bucur ca am avut numai experiente placute in Sighisoara timp de o saptamana.

  26. tzeapa, de acord, dar previzibila din anumite pdv-uri.
    1 – de pasti esti in peak hour, grad de incarcare mare. nici internetu nu merge bine intotdeauna in peak hour. cum naiba sa te astepti la o piscina goala plina de adolescente silfide, in zi de pasti? mai degraba, plina pana la refuz de bucuresteni grasi….care eventual desfac s-o bere pe maerginea piscinei cand ies de la sauna
    2 – pe de alta parte, nu inteleg de ce in sighisoara ai lua pensiune completa la hotel? ai de unde alege locante destule. daca erai intr-un sat, intelegeam, dar intr-un oras, nu

  27. Cred cu tarie ca fiecare om are dreptul sa isi exprime liber opinia. Sunt,dupa cum am spus, sighisoreanca, dar asta
    NU inseamna ca tot ce e aici e bun. Ma adresez, evident „sighişorenilor” care cred ca dandu-i dreptate lui Dan Cruceru, ne facem oraşul de ruşine. Dimpotriva, ii dau dreptate dar asta nu inseamna ca nu sunt mandra de oraşul meu. Si, domnilor, avem dreptul sa spunem ceea ce gandim!

Dă-i un răspuns lui Ana Diac Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *