Hotel de evitat! Cum mi-aș fi dorit să fie!

Am tot scris în ultimele zile, aici și aici, despre „necazurile” pe care le-am avut odată ce ne-am cazat de Paște la Hotel Cavaler. Am tot criticat serviciile de acolo, fară a spune ce mi-aș fi dorit să găsesc. Azi, am să le dau domnilor hotelieri o scurtă consultanță gratuită.

1. Mi-aș fi dorit să găsesc oameni primitori. De la recepționeri, la chelneri și ospătari. Angajați cu zâmbetul pe buze, servitori, amabili, rapizi, eficienți, nu să primesc un grătar după 40 de minute de așteptare.

2. Mi-aș fi dorit să găsesc loc de parcare. Sau o parcare suplimentară, închiriată de managementul hotelului special pentru Paște, în condițiile în care știau că au hotelul plin și numărul parcărilor este mai mic decât numărul camerelor.

3. Mi-aș fi dorit să găsesc înțelegere în privința unei rambursări financiare în condițiile în care am plătit pentru trei adulți și un copil și am fost doar doi adulți. Celelalte două persoane au fost nevoite să rămână acasă din motive medicale.

4. Mi-aș fi dorit să existe alternativă alimentară pentru cei care nu mănâncă miel. Și nu doar un piept de pui și cartofi congelați cu un cost suplimentar, la „petrecerea câmpenească” organizată.

5. Mi-aș fi dorit să fi fost primit după Slujba de Înviere cu ouă roșii, cozonac și pască. Ar fi fost frumos, cald, primitor! Ar fi însemnat interes din partea managementului pentru turiști!

6. Mi-aș fi dorit să existe o alternativă alimentară și pentru cei care au ținut post înaintea Paștelui. Ar fi fost ideal dacă ar fi existat și un meniu a la carte chiar și contracost!

7. Mi-aș fi dorit să existe un chelner pentru barul hotelului cu program până la ora 24.00. Mi s-ar fi părut o oră decentă, în condițiile în care, la lăsarea serii, turiștii erau nevoiți să se întoarcă în hotel și ar mai fi vrut să stea la povești.

8. Mi-aș fi dorit ca piscina hotelului să fi fost contruită pe măsura numărului de clienți posibili. Mi-aș fi dorit să fie desemnat și un chelner special pentru acea zonă și personal care să strângă apa de pe jos ca să poți sta în picioare.

9. Mi-aș fi dorit să existe un loc de joacă pentru copii amenajat măcar pentru Paște. Hotelul este mai degrabă „de afaceri”, dar era evident că, dacă faci oferte de Paște, se va umple de familii cu copii.

10. Mi-aș fi dorit să mi se prezinte scuze. Un „Ne pare rău, remediem!” ar fi fost de ajuns!

Un plus are, totuși, acest hotel: camerele sunt foarte frumoase. Curate, mobilate cu gust. Prea puțin, însă, pentru a pleca mulțumit de acolo!

Din pacate, are si un management care nu intelege ca scuzele rezolva problema si nu tentativa de a denigra spusele sau imaginea autorului, luand cu asalt prin „postaci” articolele critice, care n-au nici macar inteligenta de a publica de pe IP- uri diferite! Si mai are si un patron care nu intelege ca managementul lui a gresit si il tolereaza in continuare! Din pacate pentru ei, alti clienti care au fost in aceeasi vacanta mi-au impartasit opinia! Si o vor duce mai departe, din vorba in vorba, altor cunoscuti care nu vor calca vreodata pe la acest hotel! Macar ei nu vor trebui sa suporte obraznicia acestor angajati! I-am salvat!

In fine, cred că, dacă cele 10 puncte enumerate ar fi fost îndeplinite, aș fi putut să spun că am avut parte de servicii de excepție de Paște. Deși, cred că e vorba, mai degrabă, de servicii… normale, de bun simț, la mintea cocoșului!

Din păcate, am nimerit la Hotel Cavaler Sighișoara!

Una peste alta, ca să încheiem povestea, un cititor al blogului a concluzionat perfect ideea postărilor mele. Am să-i redau integral mesajul, pentru că a pus exact punctul pe „i”, fără patos, fără partizanat. Și poate domnii de acolo vor învăța ceva! Desi chiar nu mai sper!

„Câteva lucruri pe care le recomand eu….pt un hotel si/sau restaurant. Sunt sigur ca cei mai mulți fac asta.

1. Booking. Com
2. Tripadvisor
3. Expedia

Nu se poate ca un local care este pe primele 3 locuri in oricare din astea 3 sa nu fie mai mult decât ok. Părerea mea.

Personal recomand:
Central park – mâncare super si cazare la fel
Binder bubi – cazare super mâncare slab
Casa krauss – cazare făina – pt cei care vor rustic – si mâncare buna

Despre cavalerul- camere faine, mâncare slaba, piscina este ok.

One more thing…
S*it happens spune …un slogan de pe un tricou. Întotdeauna se poate întâmpla ceva neprevăzut. Si la Sacher si la Ritz apar probleme. E important cum administrezi situația.
Clientul are întodeauna dreptate chiar si când exagereaza. (Nu zic ca e cazul aici ca nu am fost de paste la cavalerul ).
Oricât s-ar exagera cu piscina, cu oaia în loc de miel, etc atitudinea staffului lăsa de dorit.
Si de asta chiar nu zice nimeni nimic ? Managerul hotelului, proprietarul chiar trebuia sa încerce sa discute cu un client nemulțumit (chiar si pe nedrept ).
Foarte neprofesionist !!

PS. Cand faci un hotel cu 40 de camere (nu știu câte are cavalerul) trebuie sa te gândești ca la un moment dat poți sa ai 80 de oameni in piscina. Sau 50. Dacă nu ai loc de toți ii programezi. Ca la Sovata la un hotel unde am stat. Si a fost ok.
Sighisoara e super. Biertan malancrav podgoriile de la villa Vinea, visuri…alta tara.
Numai bine.
Andi”

Acest articol este o bazat pe o viziune subiectivă, personală.

14 comentarii la „Hotel de evitat! Cum mi-aș fi dorit să fie!

  1. Domnule Dan Cruceru,

    Am citit cele 3 postari ale dumneavoastra, dar si un comentariu al unui alt domn care prezinta in mai multe puncte si subpuncte parerea sa. Mai mult am citit criticile la adresa patronului hotelului venite din parte unor sighisoreni. E multa rautate si invidie in unele mesaje. E greu strain fiind de acele locuri sa cunosti realitatea. Am fost la acest hotel in mai mute randuri la diferite evenimente. Per ansamblu am fost mutumit de fiecare data chiar daca sunt si minusuri ca peste tot. Totusi imi vine greu sa cred ca doua commenturi pot fi atat de diferite (al dumneavoastra si al altui client aflat la acelasi eveniment). Aflandu-va impreuna cu sotia dumneavoastra in alta tabara politica, inclin sa cred ca acolo e problema. prea multe atacuri la persoana, afaceri si averi apar in aceasta perioada incarcata de campanie electorala. Adevarul e clar in alta parte. Poate v-a deranjat ca nu vi s-a restituit o parte a sumei, dupa cum dumneavoastra spuneti sau ca ati avut un mic deranj de la arcusul „lautarului”! Prietenii stiu de ce!
    Dracula cel Drept

    • Va rog sa cititi mesajele cu atentie. Vedeti cati oameni imi dau dreptate! Si acuzati-i si pe ei de influente politice. Pentru ca puteti! E foarte simplu sa arunci cu noroi si sa nu vezi parul din ochi.

      • Am citit cu atentie mesajele si am vazut o lupta inegala. O tabara de care profitati avand o notorietate mai mare decat a celor de la Hotel Cavaler, o tabara a celor neutrii si o tabara a oportunistilor de la alte hoteluri sighisoarene, care uita sa spuna ca si ei la randul lor au avut diverse probleme, ba lipsa apei calde in noaptea de Revelion, ba lipsa unor servicii amintite in oferte din ultima perioada. Sunt critici si la adresa acestor prestatori de servicii, doar ca apar in postari pe site-uri de profil. Nu au avut „ghinion” sa va aiba client. Ma intreb, daca erati multumit de servicii incepeati o astfel de discutie? De aceea cred ca altele sunt interesele dumneavoastra.

        • Vedeti ca exista o rubrica pe blogul asta „destinatii de vacanta”. Am laudat locuri, am criticat locuri. Cat despre dvs, ce pot sa spun, doar IP-urile identice la comentariile defaimatoare nu le vedeti!

          • Din pacate nu vad IP-urile. Asta nu scuza cu nimic „conflictul” intre tabere. Cred ca s-a ajuns putin cam departe si imi ramane senzatia ca interesele sunt altele.

          • Va asigur ca, din partea mea, nu exista interese ascunse.

  2. Nu e nici politic nici de proasta calitate i vb de zgarcenie:))))) nicaieri in lumea asta nu ai sa primesti banii inapoi de la hotel cand rezervi camere in perioada pastelui si te trezesti ca nu mai vrei sa meri cu careva zile inainte. Si domnu Dan pornit pe circ de la bun inceput o cautat nod in papura :)))))))))

  3. Si dupa cum scrieti „servitori” sau cum spuneti dv acolo tind sa cred ca s-au purtat chiar prea frumos cu dv. Daca sunteti „vedeta” la un post de telenovele aia nu va da dreptu sa faceti oameni ce muncesc servitori!!!!!

  4. Stimate client,

    În primul rând vă mulţumesc dumneavoastră şi prietenilor dumneavoastră că aţi fost oaspeţii hotelului nostru. Înţeleg din postările dvs. de pe blog după plecarea din locaţia noastră că aţi avut un disconfort cu privire la calitatea serviciilor din cadrul hotelului.
    Regretăm faptul că pe tot parcursul şederii dumneavoastră în hotel nu ne-aţi semnalat că aveţi nemulţumiri în cea ce priveşte serviciile noastre deoarece am fi avut posibilitatea să eliminăm pe loc unele neajunsuri.
    Am citit comentariile cititorilor blogului dumneavoastră inclusiv cele ale domnului Alexandru Popescu căruia îi şi mulţumesc pentru observaţiile aduse.
    Nu pot totuşi să nu remarc unele detalii care, prin omisiune, au făcut ca lucrurile prezentate de dvs. să creeze o imagine puţin distorsionată asupra serviciilor oferite de hotel şi anume:
    – Solicitărilor de renunţare la pachetul cumpărat de Paşte le-am răspuns returnând suma plătită, mai puţin solicitărilor venite în ultima zi când aprovizionarea era făcută. Am acordat şi acestor solicitări opţiunea utilizării unui voucher transmisibil, folosibil pentru serviciile hotelului până la sfârşitul anului;
    – Ouăle de Paşte conform tradiţiei locale se servesc în ziua de duminică şi luni, dar s-au servit la cerere şi sâmbătă fără a se solicita o recompensă;
    – Barul a fost deschis în fiecare seară până la orele 22:00;
    – Prânzul câmpenesc a fost organizat în afara hotelului într-o locaţie care va funcţiona în regim continuu doar după data de 1 Mai, motiv pentru care a avut meniul din ofertă. Am aprovizionat şi cu alte alimente dar într-o gama restrânsă;
    – Meniul de post se prepară în mod obişnuit în restaurantul nostru. În perioada Paştelui am avut un număr semnificativ de comenzi din aceste sortimente;
    – Hotelul are 25 locuri de parcare exterioară şi 15 locuri de parcare în garaj. Parcarea este gratuită;
    – Piscina are dimensiunile 16,7×7,4×1,4 m. Piscina a fost deschisă doar de câteva luni motiv pentru care nu am previzionat un aflux de clienţi atât de mare.
    Cu toate acestea suntem convinşi că a fost un cumul de neatenţie din partea noastră şi un pic de neînţelegere de ambele părţi. Cert este că ne dorim ca toţi clienţii noştri să se simtă bine la noi şi să plece mulţumiţi.
    Vă asigurăm că suntem deschişi şi ne însuşim criticile şi recomandările clienţilor noştri venite pentru îmbunătăţirea serviciilor oferite. Deja am luat măsura prelungirii programului de funcţionare a barului şi în cel mai scurt timp va fi amenajat şi un loc de joacă pentru copii.
    Dacă pe viitor veţi dori să vă convingeţi de toate aceste lucruri sau dacă aveţi cititori care doresc să se convingă de calitatea serviciilor noastre, vă oferim atât dumneavoastră cât şi cititorilor dumneavoastră un discount de 10% din tarifele de pe site.
    Pentru a beneficia de acest discount trebuie să introduceţi codul: PromoDC14 în câmpul „cod promo” din partea de sus-dreapta a secţiunii de rezervări a site-ului nostru: http://rezervari.hotelcavaler.ro.
    Codul este valabil la orice rezervare online până la sfârşitul anului 2014. Menţionăm că în acest moment nu există alte coduri promoţionale valabile pentru rezervările online. Acest cod a fost creat special pentru dumneavoastră şi cititorii blogului dumneavoastră.
    În speranţa că a fost un incident singular şi că vom avea ocazia să vă dovedim acest lucru, vă cerem încă o dată scuze şi vă dorim o primăvară frumoasă.

    Responsabil eveniment Paşti
    Cosmin Abrudan
    Director vânzări

  5. Un amic mi-a povestit despre disputa iscata pe acest blog si am avut curiozitatea de a citi si eu la randul meu mesajele celor implicati, iar sighisoarean fiind m-am gandit sa scriu si eu cateva randuri.
    Cunosc locatia care a nascut aceste polemici dupa cum cunosc intr-o oarecare masura si celelalte locatii care au aparut in discutii.
    Dar de ce se discuta doar despre hotelurile din acest oras? De ce nu discutam de exemplu si despre hoteluri din alte localitati din tara?
    De exemplu Mariott din Bucuresti, hotel de 5 stele, nu mai vorbesc despre renume… M-am cazat, totul frumos, impecabil as spune… Micul dejun, iti venea sa-l mananci din ochi. Platouri imense, frumos ornate cu tot felul. Dar cand sa mananc, totul acelasi gust, totul numai preparate din peste. Noroc cu cateva prajiturele (eu neavand astfel de mancaruri la suflet), altfel as fi ramas flamand. La pranz, la fel, totul frumos, dar la gust, sincer, n-am fost impresionat. In schimb Eurohotels tot din Bucuresti (3 stele), neimpresionant ca si aranjament al mancarii, dar mai variat si mai comestibil. Hotel curat, primitor…
    Un hotel din Cluj (nu mai retin numele), 3 stele, foarte frumos, ospitalier, servire impecabila. Doar ce comanzi si in 3-4 min ai mancarea pe masa, nu a reusit sa-mi satisfaca papilele gustative in nici un fel. „La ultimul leu” din Sighisoara (concitadinii cunosc locatia), li se da clasa oricand.
    Hai sa revenim si in zona noastra….
    Dracula Danes, o locatie deosebita, platouri imense cu mancare foarte buna orice ai comanda. Exceptional, l-am recomandat multora. Chiar si colegilor mei pt. intalnirea de 20 de ani, unde dupa nu stiu cate feluri de mancare prost pregatita am ajuns acasa flamand…
    Hotel Cavaler, 4 stele, am fost de cateva ori. Vreo 2 nunti cu meniul prestabilit, chefuri cu bufet suedez. N-am ce comenta, mancare foarte buna. Piscina n-am incercat-o desi mi-a fost recomandata cu caldura de cativa amici, nu stiu cum e…
    Hotel Parc, 4 stele. Am auzit ca e superb, n-am fost inca, dar poate-mi spune cineva unde e parcarea hotelului…
    Binderbubi, 5 stele. Hotel frumos, camere spatioase, SPA-ul nu mi-a placut. Mancarea nu stiu cum e…
    Intrebarea mea e, despre ce vorbim aici?
    Vorbim de turism si ospitalitate intr-o tara unde avem atatea forme de relief degeaba, chiar si mare unde inotam printre alge, pe cand altii cu cateva lacuri (gen Austria) stiu sa faca un turism de te lasa fara cuvinte…
    Nu-i cunosc personal pe proprietarii acestor hoteluri si nici nu vreau sa-i cunosc, dar e de apreciat faptul ca ei au ales sa investeasca in orasul nostru amarat (sau imprejurimi) care doar cu numele e medieval….
    Vorbim de o cetate medievala pe care o vizitezi in mai putin de 2 ore, dupa care nu mai ai nimic de facut. Nimeni altcineva n-a fost capabil sa faca cate ceva pentru acest oras, sa fie mai atractiv, turistii chiar sa aiba un motiv sa vina si sa mai revina aici…
    Toti cei care au investit in orasul asta aveau posibilitatea sa investeasca oriunde altundeva… Un simplu exemplu, Cluj, in weekend plangi pe strazi daca n-ai avut inspiratia sa-ti rezervi o camera la un hotel sau o pensiune….ce-o fi…
    Revin la intrebarea mea, despre ce vorbim aici?

  6. Nu contează de unde vin, nu știu dacă santeti o persoana cunoscuta in tara sau un om de rând , nu cunosc hotelul….dar citindu-va lista cu „ai fii vrut sa găsesc la hotel de sărbătorile de pasti „…. Personal găsesc ca e exagerat si cred ca pt a fii mulțumit in următoarea ieșire in familie, ar trebui sa rezervă-ți hotelul in indregime doar pt dumneavoastră !
    Va doresc vacante si hoteluri plăcute in continuare!

  7. Revin cu răspunsul, în speranţa că îl veţi publica pe blog.

    Stimate client,

    În primul rând vă mulţumesc dumneavoastră şi prietenilor dumneavoastră că aţi fost oaspeţii hotelului nostru. Înţeleg din postările dvs. de pe blog după plecarea din locaţia noastră că aţi avut un disconfort cu privire la calitatea serviciilor din cadrul hotelului.
    Regretăm faptul că pe tot parcursul şederii dumneavoastră în hotel nu ne-aţi semnalat că aveţi nemulţumiri în cea ce priveşte serviciile noastre deoarece am fi avut posibilitatea să eliminăm pe loc unele neajunsuri.
    Am citit comentariile cititorilor blogului dumneavoastră inclusiv cele ale domnului Alexandru Popescu căruia îi şi mulţumesc pentru observaţiile aduse.
    Nu pot totuşi să nu remarc unele detalii care, prin omisiune, au făcut ca lucrurile prezentate de dvs. să creeze o imagine puţin distorsionată asupra serviciilor oferite de hotel şi anume:
    – Solicitărilor de renunţare la pachetul cumpărat de Paşte le-am răspuns returnând suma plătită, mai puţin solicitărilor venite în ultima zi când aprovizionarea era făcută. Am acordat şi acestor solicitări opţiunea utilizării unui voucher transmisibil, folosibil pentru serviciile hotelului până la sfârşitul anului;
    – Ouăle de Paşte conform tradiţiei locale se servesc în ziua de duminică şi luni, dar s-au servit la cerere şi sâmbătă fără a se solicita o recompensă;
    – Barul a fost deschis în fiecare seară până la orele 22:00;
    – Prânzul câmpenesc a fost organizat în afara hotelului într-o locaţie care va funcţiona în regim continuu doar după data de 1 Mai, motiv pentru care a avut meniul din ofertă. Am aprovizionat şi cu alte alimente dar într-o gama restrânsă;
    – Meniul de post se prepară în mod obişnuit în restaurantul nostru. În perioada Paştelui am avut un număr semnificativ de comenzi din aceste sortimente;
    – Hotelul are 25 locuri de parcare exterioară şi 15 locuri de parcare în garaj. Parcarea este gratuită;
    – Piscina are dimensiunile 16,7×7,4×1,4 m. Piscina a fost deschisă doar de câteva luni motiv pentru care nu am previzionat un aflux de clienţi atât de mare.
    Cu toate acestea suntem convinşi că a fost un cumul de neatenţie din partea noastră şi un pic de neînţelegere de ambele părţi. Cert este că ne dorim ca toţi clienţii noştri să se simtă bine la noi şi să plece mulţumiţi.
    Vă asigurăm că suntem deschişi şi ne însuşim criticile şi recomandările clienţilor noştri venite pentru îmbunătăţirea serviciilor oferite. Deja am luat măsura prelungirii programului de funcţionare a barului şi în cel mai scurt timp va fi amenajat şi un loc de joacă pentru copii.
    Dacă pe viitor veţi dori să vă convingeţi de toate aceste lucruri sau dacă aveţi cititori care doresc să se convingă de calitatea serviciilor noastre, vă oferim atât dumneavoastră cât şi cititorilor dumneavoastră un discount de 10% din tarifele de pe site.
    Pentru a beneficia de acest discount trebuie să introduceţi codul: PromoDC14 în câmpul „cod promo” din partea de sus-dreapta a secţiunii de rezervări a site-ului nostru: http://rezervari.hotelcavaler.ro.
    Codul este valabil la orice rezervare online până la sfârşitul anului 2014. Menţionăm că în acest moment nu există alte coduri promoţionale valabile pentru rezervările online. Acest cod a fost creat special pentru dumneavoastră şi cititorii blogului dumneavoastră.
    În speranţa că a fost un incident singular şi că vom avea ocazia să vă dovedim acest lucru, vă cerem încă o dată scuze şi vă dorim o primăvară frumoasă.

    Responsabil eveniment Paşti
    Cosmin Abrudan
    Director vânzări

    • Apreciez faptul ca, in sfarsit, cineva din conducerea hotelului a indraznit sa raspunda, si asta chiar cu un nume real. Apreciez si scuzele chinuite, mascate de propriile dvs argumente subiective. Apreciez si „compensatiile” oferite, mascate si ele de interesul de a va face inca putina publicitate. Toate vin, insa, a treia zi dupa Scripturi. Nu vreau sa mai intru intr-o noua polemica sa reiau fiecare punct enumerat de dvs si sa prezint din nou realitatea. Daca dvs spuneti ca ati avut dreptate, asa sa fie! Cedez! Pe de alta parte, sper ca ati invatat ceva din acest incident! Sa aveti o zi buna si interes fata de clienti!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *