Despre sală şi diete cu… Menshealth. 1.

sursa foto: Menshealth.ro

Trasul de fiare! O corvoadă pentru mine, la fel ca şi dietele. Din păcate, de la o anumită vârstă, trebuie să fii atent. Chiar dacă vorbim despre bărbaţi. Mersul la sală şi grija în privinţa alimentaţiei trebuie să intre în stilul tău de viaţă.

Nimănui nu-i place să vadă o burtă păroasă şi transpirată care, într-o zi călduroasă de vară, coboară din tramvai şi, după zece minute, apare şi apropritarul ei. Nici măcar posesorului nu-i place asta.

Ca să nu ajungi, însă, în această situaţie, trebuie să începi, măcar după vârsta de 30 de ani, să ai mai multă grijă de tine.

Nu îmi permit să mă declar specialist în domeniu. Nici în nutriţie şi nici măcar în antrenamentele de la sală.

Vă spun doar cum fac eu pentru mine.

Merg de trei ori pe săptămână la sală şi mă abţin de la anumite mâncăruri. „Mă abţin” în sensul că le consum o dată pe săptămână. N-aş putea renunţa definitiv la un mare castron cu floricele făcute de mânuţele mele. Aşa că, în week-end, îmi permit o astfel de extravaganţă.

În rest, mănânc pâine doar când trebuie să pun ceva pe ea, la icre sau vinete, de exemplu. Încerc să am carne pregătită la grătar şi nu sufocată în ulei. Nu consum, aproape deloc, băuturi carbogazoase. Mai uit de regula asta la câte un meci bun şi mă servesc cu o bere, două. Cum nu sunt multe meciuri bune şi aici fac abuz destul de rar.

Şi, recunosc, atunci când sar de greutatea mea optimă (am 1,90 înălţime şi în jur de 80 de kg) şi apare o burtică, trec pe legume câteva zile. Adică vreo 3-4 zile, mănânc aproape exclusiv doar legume crude şi burtica dispare. Bine, mi-ar plăcea să mai iau în greutate, dar cu masă musculară, nu cu grăsime. Dar asta este o altă poveste, legată de activitatea de la sala de… forţă şi nu de mese.

Despre partea asta, am avut onoarea să le vorbesc celor de la Menshealth. Importantă revistă, sincer, una dintre cele mai şmechere de pe piaţa mondială (ţin să le mulţumesc pe această cale pentru propunere). Am făcut şi o mică şedinţă foto împreună.

Articolul este impartit in doua: aici. si aici.

Repet: nu vă dau sfaturi profesioniste. Vă povestesc doar cum fac eu, pentru mine. Dacă, totuşi, vă va ajuta acest articol, eu voi fi foarte bucuros.

Aştept comentariile voastre. M-ar ajuta şi pe mine câteva sfaturi din partea voastră. De exemplu: ce ar trebui să faci să creşti în masă musculară frumos şi sănătos? Nu să devii un umflat pătrăţos şi plin de steroizi.

3 păreri la “Despre sală şi diete cu… Menshealth. 1.

  1. Sa te centrezi foarte mult pe consumul de proteine,gen: peste,oua si carne dar si salate! adica mancare sanatoasa nu hamburgheri si shaorme 🙂 😀 desigur multa sala!

    bafta!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *