În seara asta, ne-am hotărât: familia Pocora- Cruceru face economie! Nu folosim căldura, nu folosim apa caldă!
Vom pune haine groase pe noi, ne vom strânge puternic în braţe şi ne vom spăla… mai încolo! Buget 0, austeritate maximă, strângem cureaua!
Hai, pe bune! Nici în glumă, nu vreau să mă gândesc la scenariul ăsta. Din păcate, în seara asta, chiar va fi real. Şi nu din motive financiare, ci din motive de… uitare.
Că, deh, soaţa mea rămasă acasă s-a trezit azi cu debranşarea la uşă! Doi tovarăşi i-au zis scurt: „Doamnă, vă tăiem gazul! N-aţi plătit factura, la revedere!”.
Soaţa mea şi-a ieşit imediat din pepeni şi i-a dat afară! Cum să spună asemenea mojicii ăia, că doar ea a plătit! Din câte am înţeles, bieţii tovarăşi ar fi vrut să se înţeleagă cu „iubire”, să le dea şi ea o mică „atenţie” şi să o mai amâne.
Cum „iubire” e total „anti-şpagă”, le-a trântit uşa în nas! Şi, evident, tovarăşii au tăiat gazul!
M-a sunat pe mine, revoltată, cu o falcă-n cer şi una în pământ, să rezolv situaţia că ea e blocată cu piciorul operat, în casă.
Eu sunt blocat la rândul meu, la serviciu.
Încep, totuşi, să mă interesez, sun pe la Distrigaz, aflu că au ei dreptate. E o factură restantă de prin decembrie, de care „iubire” a uitat. Cică ar fi primit şi înştiinţări, dar, asta e, „iubire” a fost ocupată şi le-a ignorat.
Precizez că abonamentul e pe numele ei şi că plata facturii la gaz îi revine ei, din obişnuiţă. Eu am altele.
În fine, iau taurul de coarne şi mă apuc să caut să plătesc online. Înlocuiesc datele ei cu ale mele, pam-pam, fac cont, pam-pam, vine partea cu cardul, pam-pam. Şi şoc! Îmi cer datele de autentificare. Lucru normal, pentru siguranţa transferului. Alt şoc!
N-am token-ul la mine! Deci nu pot plăti decât atunci când ajung acasă! Deci s-a bătut în cuie! În seara asta facem frigul!
PS: Le ia 24 de ore să ne dea drumul la gaze, din nou. Deci, orice aş face, tot mâine se rezolvă problema!
Marfă!
Tu ai trecut prin aşa ceva? Ai fost „debranşat” de la ceva?
Ai nevoie de Direct Debit, orice banCA CAre se respecta ofera facilitatea clientilor in relatie cu GDF SUEZ (si de fapt cu toti furnizorii de utilitati si alte servicii publice).
Factura ta va fi intotdeauna achitata in ziua scadentei !
De’a dreptul carefree 🙂
Daca banca ta nu iti poate oferi acest serviciu (care mai e si gratis!), fara regrete, schimb-o !
Ce sa-i faci daca unii nu se pricep la „tehnicalitati” dintr-astea. Multumesc de sfat. Voi tine cont de el.
Mie mi s-a intamplat poate tocmai pentru ca aveam Direct Debit.
Problema e ca la setarea platii automate setezi si un plafon maxim – daca factura depaseste acea valoare, plata nu se face. Te obisnuiesti ca facturile se platesc singure si nici nu te mai uiti la ele, chit ca uneori nu e factura in plicul de la GDF SUEZ, ci instiintarea ca iti taie gazul daca nu achiti restanta.
Partea „distractiva” e ca in 24 de ore iti dau ei drumul la gaze, numai ca trebuie sa fie cineva acasa dar evident ei nu iti pot spune o ora (sau macar un interval orar) cand va veni cineva de la ei…
Multumesc pentru comentariul tau. Ai auzit, Barcovnice? Poti sa-ti iei teapa si cu Direct Debitul. Iar povestea cu vizita celor de la gaze in 24 de ore e oribila. Teoretic, trebuie sa stai acasa toata ziua si sa-i astepti. Eu am „norocul” ca soata sa fie blocata in casa, din cauza piciorului operat.
Eu sunt responsabila cu facturile,platesc cu bani cash,asa ca nu mi s-a intimplat pina acum,dar cine stie…sunt de moda veche,imi scriu pe foaie zilnic „sarcinile de serviciu” si e bine.Sper ca s-a rezolvat treaba!
S-a rezolvat. Si ca sa nu mai avem astfel de situatii, am preluat eu permanent si integral povestea cu facturile. Le platesc online pe toate.
Bravo!